Wednesday, June 8, 2011

RINDUNYA .....


Rindunya saya kepada aktiviti ini.....mengubah bunga ... Adakala perasaan itu seakan membuak-buak datang 

sedangkan selalunya ter alpa seketika dek kesibukan tugas harian. Hari ini saat ini saya seakan terpanggil 

untuk menatap semula di antara hasil sentuhan tangan saya suatu ketika dulu. Kebanyakannya adalah 

tempahan rakan-rakan yang begitu menghargai hasil sentuhan jemari saya juga untuk diri saya sendiri . 


Gubahan ala-ala english ini menjadi hiasan 'dining hall' seorang teman.


Warna pink begitu menambat hati...


Walaupun garang tetap mengoda.  Untuk seorang teman pemilik kedai barangan english.
Sayang gambar kurang jelas kerana hanya diambil melalui talifon.



Kebanyakan gubahan yang di minta adalah ala-ala english...


Sire junjung juga memerlukan kreativiti . Gubahan ini untuk perkahwinan anak saudara pertama saya.



Sireh junjung untuk majlis pertunangan anak saudara suami baru-baru ini.


Design yang paling di gemari .....


Hanya mereka yang meminati aktiviti ini yang tahu bagaimana rasa 'rindu' itu....

Mencorak keindahan isian alam maya ciptaan tuhan mengikut citarasa sendiri adalah juga anugerah tuhan 

kepada seorang insan bernama 

....

No comments: