KLIK KLIK NUFFNANG

Tuesday, April 27, 2010

AWARD TAG FROM ERMA -HALAMANKU






Pertama kali di tag begini, seronok juga ya. Tak sangka ada juga teman yang teringat kepada aku ini.Apa pun dik Erma oii...pengantin baru kita ni yang selalu aje rajin memasak (opssss....perantin baru lg ke...)terima kasih banyak-banyak kerana ingatkan akak ni....dan tentu nak tau apa jawapan akak kan.....tungguuu.........

Sebagai memenuhi syarat dan peraturan kepada orang yang telah di tag, ha jom kita perhatikan apa ke peraturan dan soalan-soalan nya....
#     COPY AWARD INI LAKSANA DAPAT GRAMMY AWARD.
     -Beres dik nun...
#   SIAPA PEMBERI AWARD
     -Siapa lagi kalau tak dik nun kita Erma-Halamanku

#   TAJUK POST MESTI ADA 5-KHAMSAH (Ini aku tak faham-belasah aje)
     JAWAB 10 SOALAN DGN 5 JAWAPAN SETIAP SATU.

     Ok jom kita mula menjawab soalan periksa. Harap-harap dapat markah 100%.


1.  5 NAMA PANGGILAN UNTUK ANDA.
        a)  Azian
        b)  Yan
        c)   Ibu
        d)  Uda
        e)   Mak Su

2.    5 TARIKH KERAMAT

        a) 1st January - saat aku di lahirkan.
         b) 1 Oktober    - bertunang
        c)  11 November- anniversary
        d)   23 June - birthday org tu la.....
         e)   Hari lahir anak-anak (5 tarikh berbeza)

3.     5 AKTIVITI SEMALAM

        a)   Jadi driver
        b)   Jadi tukang masak
        c)   Breakfast dgn mr Hubby.
        d)   Tea dgn kekawan di Makjah 's Usj
        e)   Goreng mihun kerana ada tetamu datang ziarah.

4.     5 PERKARA MENGGEMBIRAKAN

        Soalan ini agak sukar untuk di kongsi bersama. Biarlah rahsia......hehehe dah macam Siti Nurhalizalah   pulak....

5.     5 FAVORITE MOVIE

        a)   Twister
        b)   Maid in Manhattan
        c)   Desperate House wife
        d)   Korean Movie
        e)   Movie yg jalan ceritanya seronok.

6.     5 HOBBIES

        a)   Cooking
        b)   Gardening
        c)   Flower arrangement
        d)   Travelling
        e)    Shopping

7.     5 FAVORITE PERSON

        Tiada pilihan utama dalam menyukai seseorang. Asal tidak menyakitkan hati semua orang aku suka!

8.     5 FAVORITE PLACE FOR HOLIDAY

        a)   Cameron highland
        b)   Switzerland
        c)   Turki/morocco
        d)   London/Paris
        e)   Seven Wonders

9.     5 REASON TO ANSWER THE QUESTIONS.

        a)  Memenuhi syarat dan permintaan.
        b)  Suka-suka  
        c)   Untuk yang ingin tahu mengenaiku...(ada ka?)
        d)   First time di tag....
        e)   Sporting lah beb!... 
10.   5  TEMAN UNTUK DI TAG.
        Sebenarnya hajat di hati nak tag semua teman-teman tersayang. Tapi sebab nak 5 aje jomlah kita
        tag pulak mereka ni...semuga kita tahu pula kisah mereka.... 

                      a)    D  -http://nmy-houseofsatay.blogspot.com/
                      b)    Badariah - http://resepidaria.blogspot.com/
                     c)   Kak Mimie - http://mimieloma.blogspot.com/
                     d)   Kak Nor -http://seriku.blogspot.com/
                      e)   E-na - http://e-nalovelykitchen.blogspot.com/


        Kepada yang lain jika sudi terimalah award ini sebagai tanda persahabatan yang berpanjangan....

 Uhhhh .....berpeluh juga nak menyiapkan tag ni...apapun seronok.....& thank you frenz.....
        

No comments: