KLIK KLIK NUFFNANG

Tuesday, November 8, 2011

SIAKAP 3 RASA

5 comments:

CT Delima said...

As'salam azian

sedap sungguh ikan masak macam ni kan. lama betul tak singgah dapur azian ni. macam ada dah banyak ketinggalan :)

Selamat hari raya aidil adha buat azian sekluarga :)

Cendana Kasih said...

sedapnyer ikan siakap..dh lama dah tak makan siakap ni, sejak my Jebat malas nk g memancing..nk beli kat tesco dia kata tak fresh pulak...ermmm..banyak songeh kan..so makan jer la ikan talapia kat kolam tu...huhuhu....

Hamizah said...

sedapnya,azian..
xjumpa siakap la kat perth ni..
dah lama mengidam ni..hehe

Liza said...

Salam kenal azian...sedapnya ikan siakap grg camni, anak2 liza pun suka tang yg garing2 tu....jemput singgah dapur liza yer...

Sofia said...

Assalamualaikum wbrt :-)

Wah... Sedapnye :-)