Friday, September 30, 2011

TERIMA KASIH KJEE



Terharu dan gembira bila menerima pesanan dari Kjee di ruangan komen tempohari. Menerima award 

sebegini dari seseorang yang popular seperti Kjee. Terima kasih Kjee kerana masih ada ruang di ingatan 

untuk azian collections dan pemiliknya  yang tak sepopular mana pun ni......

Mula bertegur sapa dengan Kjee di ruangan Kongsi resepi dan seterusnya saya menjadi follower Kjee di blog 





Jadi kenalah buat syarat-syarat yang telah di tetapkan....
InsyaAllah akan saya penuhinya.



1.Ucapkan terima kasih dan link balik kepada pemberi.
SUDAH


2. Kongsi 7 perkara mengenai anda.

Alaaa ... ada ker yang nak tau mengenai saya ni....Ermmm jom tengok...

a) Saya bercita-cita menjadi seorang guru dan pernah menjadi guru.
Tapi dah 'bersara'. Pernah mengajar sekejap pelakon Chiko anak pelakon Uji Rashid di SMK Ulu Kelang.

b) Emak saya kata saya mesti selalu senyum bila jumpa orang kalau tak orang akan kata saya ni sombong....
Jadi bila jumpa orang saya pun senyummm sokmo...

c) Saya paling tak suka bersendiri..

d) Selalu orang perempuan suka makan mangga atau benda masam-masam tetapi tidak saya.

e) Minuman kegemaran saya ialah Teh Tarik. Tak gemar air bergas.

f) Paling tak suka bau wangian dalam kereta ...boleh pening kepala!


g) Teringin nak tulis sebuah novel .....



3 & 4.Berikan award kepada 15 bloggers yang anda rasa layak dan hubungi mereka.

Saya tujukan award ini kepada pengunjung dan rakan bloggers yang sudi menerimanya. 

Sesiapa yang sudi tu...bawalah balik yer dan gantungkan di sudut menarik blog anda ok...


Ok dah settle! Nasib hari ini dah masak pagi-pagi lagi so adalah sedikit waktu di petang gini.....




No comments: