Saturday, September 17, 2011

dah macam bakery.....




Adus... dah jadi macam bakery la pulak! Rumah dah penuh dengan roti... Mana tak nya..hari-hari buat roti..

Hari pertama buat selesai sekejap ajer...Maka sang suami pun berkata buatlah lagi.....

Ya lah dah penat makan lauk pauk dan kuih muih raya...lebih-lebih lagi ibunya pun dah lama tak buat...




Kali ini saya buat beraneka jenis roti dengan doh yang sama. Jadi anak-anak boleh lah pilih mana satu pilihan hati....

Yang ini pilihan hati ibu...hehehe.

SPICY CHICKEN FLOSS BUN




Yang ini punya topping yang agak 'mewah'. Ada sausage, beef bacon, Cheese,mayonise dan sos tomato. Mix 

vege saya letak sikit ajer kerana anak-anak kurang minattt...

RICH PIZZA




Roti sausage ini yang paling laku.... keluar oven ajer habiss......si kecil Lisa makan ajer ,habis 3 ketul ...

RAMLY CHICKEN SAUSAGE BUN




Beraneka rupa roti red bean yang di bentuk....melimpah-limpa red bean nyer...

RICH RED BEAN BUN

Kalau ada yang berkira-kira nak buat roti untuk anak-anak boleh tengok kat sini..

Akakk nak pergi beraya ni tak sempat nak tulis resepi...jangan mare.... 




2 comments:

izahdaut said...

akak.. yg spicy ciken floss tu kan, akak beli mana untuk serunding tu? nampak sebijik mcm kat kedai. saya pun suke yg tu. kalau gi bakery suke je beli yang tu

azian said...

Izah, akak beli kat 'bagus'...