Friday, February 11, 2011

THAI BIRYANI





Salam Jumaat hari yang penuh barakah. Semuga teman-teman semua berjaya manafaatkan keberkatan yang

di kurniakan sempena penghulu segala hari ini.

Binggung nak masak apa hari ini? Apa kata jika saya cadangkan teman-teman mencuba resepi Biryani Thai 

ini. Anak-anak saya sukakan nya dan tidak mustahil juga anak-anak anda.

Biasalah bagi anak-anak jika ada ayam goreng tentulah suka kannnn.....orang dewasa pun tidak menolak 

juga.

Mudah dan enak...itulah yang sering saya utamakan di dalam masakan saya kerana saya tidak punya waktu 

berlama-lama di dapur.





Bagi memenuhi citarasa orang dewasa pedaskan lah sos nya dengan menambah cili padi thai... ikutlah pilihan  

sendiri...nak berasap telinga pun boleh...hehehe.

Memang sedap dan mudah.... tak caya? tengok kat sini.

pst pst pst...jangan tanya ada lagi ke idak yer.... ni saya masak minggu lepas.

Apa......? masakan hari ini ?.......Tungguuuuu......


No comments: